C F
Kolik je v řádku not Kolik je písku na poušti a kolik pouští vede cest,
G
a kolik nad linkou být smí, když éro zemi opouští co všechno sebou musí nést,
C F
kolik je dětskejch úst může se táto malý změnit ve velký,
G
co zamkneš pralinkou,kdož ví a řekni táto jsou dnes ještě popelky?
a proč je táto v abecedě před el ká, Je to krásný hrát si věčně s otázkou,
a řekni táto,ale vážně,byla popelka? je krásný běžet dál i za láskou,
Proč si dívky rády hrajou na velký? Věčně ptát se,běžet světem,řeknu vám,
A pak pláčou jako malý popelky? Proto fandím dětem a všem popelkám.
F G C
Popel krásy,hrášek touhy není lék,
F G C F G C
přitom schází jeden pouhý oříšek
Tisk: