Naposledy vložené
Úniková místnost Vlaková loupež
Booking

Rezervujte si pobyt. Podpoříte zpěvník a sami dostanete $ 15.

Nejčastěji prohlížené
Opomíjené

A Millie (Cory Gunz)

Young money PD, yeah, macka gon' her I'm a Millionaire I'm a Young Money Millie in aire, tougher than Nigerian hair My criteria compared to your career just isn't fair I'm a venereal disease like a menstrual bleed Threw the pencil and leak the sheet of the tablet in my mind Cause I don't write shit cuz I ain't got time Cause my seconds, minutes, hours go to the all mighty dollar And the all mighty power of that chit cha cha chopper Sister, Brother, Son, Daughter, Father motha fuck a copper Got the maserati dancin on the bridge pussy poppin Tell the coppers... hahahaha you can't catch 'em, you can't stop 'em I go by them goon rules if you can't beat 'em then you pop 'em You can't man 'em then you pop 'em You can't man 'em then you mop 'em You can't stand 'em then you drop 'em You drop 'em cuz we pop 'em like Orville Redenbacher Yeah motherfucker ha I'm Millie in here with them Young Money millionaires Think you really pop a wheelie in air Mac Millie... the Vanillie's in here... I'm a rascal don't get whopped I get brats who don't give top I get tassel, pass you with a flow you could never put a brake on And I break on anything a nigger take on Feel the napalm from my trey arm, straight long, throw a nigger like I'm Akon Cause I make cons where the base gone, get the base blown Let the Pistons on that chopper come on cops I'm kamikaze drop a rock with Them Obamas Illie in the mind, really with the nine, millie when I rhyme, silly anytime Fine, chilly gitty on the grind, Shitty on a dime, Penny on the line Plentys in me, any guinea's with 'em bigger than a mini and remind I'm Illie and it's all off G piece and a PG walk by beep beep With a freak, skeet, Hawk Out, big feet on a jeep... She caught by Weezy F, we be the best Truely to death prove me the rest Groupies confess, you be the ref, excuse me I left... Ha Young money C3 Nay nay, daddys better Ok A millionaire I'm a young money millionaire What chyall really want it now Y'all don't really wanna do it If hip hop is dead I am the embalming fluid And I don't care who it be, I'm steppin to it Notice I say it cause to me, it ain't shit Get it. Call me whacha like trick? Call me on my sidekick Never answer when it's private Man I hate a shy chick Don't you hate a shy chick I had a plate of shy chick and she ain't shy no mo' She changed her name to my chick Hahaha, yeah boy that's my girl And she pops excellent up in Wayne's world Totally dude you should See their faces when they see that This robot can move And it's like... Hahaha, yea And it go... That's right I'm a millionaire I'm a Young money cash money fast money Slow money mo' money neva low money What is that, who is that, I never heard of it I will take your picture and make a