Naposledy vložené
Úniková místnost Vlaková loupež
Booking

Rezervujte si pobyt. Podpoříte zpěvník a sami dostanete $ 15.

Nejčastěji prohlížené
Opomíjené

Trees (Big Shug)

Yo you think it's cool to blaze up in here man? I ain't tryin, I ain't tryin to get in trouble But I'm, I'ma blaze though, I just wanna smoke my piece Y'know? So I'm just gon' sing while all y'all blaze up right now Can we smoke some trees in here? I don't miiind, if it's alright Can we blaze some trees in here? I wanna get, gotta get, hiiiiigh yeah Can we smoke some trees in here? Smoooking, smoking all day Can we puff some chocolate here? It's it alright, I hooope, yeah Can we smoke some trees in here? I don't plan no trouble, I just - wanna Can we blaze some trees in here? Blaze some trees Can we smoke some trees, in here? Is it, alright, alright, alright, alright Can we smoke some trees in here? In here - I wanna get high, yeahh Can we blaze some haze in here? I wanna be, hiiigh