Naposledy vložené
Úniková místnost Vlaková loupež
Booking

Rezervujte si pobyt. Podpoříte zpěvník a sami dostanete $ 15.

Nejčastěji prohlížené
Opomíjené

My Way (The BossHoss)

Back on my wheels, hittin' the pedal and I'm heading for the next level and I'm shifting gear, pump it through the steelheart, it's all right - for a little ride! Chrome girls on my mud-flaps, I got my blue slacks and my guitar in the back, well I'm the road-chief and I believe that I'm, I'm on a power ride! I'm a starlight junkie and I follow the beam I'm a proud dude and I feel like a king. I've got my mind made up, wanna ride my truck got a run of luck and there ain't no stop, 'cause HEY! I'm doin't it my way- I'm on a long way on the lonesome highway. YEAH! I'm doin' it my way - It's my way and I'm doin' it every day. I know it's a long way - but I must say, I don't care! HEY! My life is a highway - night or day - I'm doin' it My Way! Hey, that's what I want y'all! Wanna reach a new highlight- I'll never look back! Let me tell you my way is clear, I got a new life starting right here. To the max on the long track, I'm going hog-wild like a rip-tide. I'm on a revolution - that's my solution, pitch black night, yeah I follow the lights. I'm a diamond fellow and I follow my dream, a real gone daddy and I'm doin' my things! I've got my mind made up, it's me and my truck, got a run of lick and there ain't no stop, 'cause... My truck o' luck, here I go go - yeah down the road, turn on my turbo. My truck o' luck' s a crowd pleaser, hey folks, I'm the highway caesar! My trucks o' luck, here I come, that's sure where I belong! I' got the highway fever, yeah baby, I'm a true believer I'm a diamond daddy and it's time to shine, my damn good truck makes the world all mine! I've got my mind made up, yeah I wanna rock, got a run of luck and there ain't no stop...